Heb je een vraag?
Amersfoort:
033 - 422 0800Ede:
0318 - 69 78 55Hilversum:
035 - 621 0299Naarden:
035 - 694 23 24Veenendaal:
0318 - 52 67 67{ if (window.dataLayer) { window.dataLayer.push({ event: 'click_whatsapp', click_object: 'whatsapp', page_part: 'pop up' }) } }" > Stuur een WhatsApp Alle contactgegevens
Met jouw Toyota kun je jarenlang onbezorgd de weg op. Bij de aankoop van een nieuwe of gebruikte Toyota krijg je altijd Toyota Pechhulp. Als je jouw auto door ons laat onderhouden volgens de fabriekslijnen wordt de Toyota Pechhulp verlengd tot de volgende onderhoudsbeurt. Zo weet je dat je onderweg altijd op hulp kunt rekenen. *(met uitzondering van budget onderhoudspakket)
De pechhulpservice van Toyota is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar in Nederland en vrijwel heel Europa. De telefoonnummers voor pech in het binnen- en buitenland hebben wij voor je op een rij gezet.
Rijd je een Toyota, neem dan contact op met de pechhulp via de volgende telefoonnummers:
Vanuit Nederland: 0800 – 22 00 025
Vanuit het buitenland: +31 20 592 98 36
Rijd je een private leaseauto via Toyota, neem dan contact op met de pechhulp via de volgende telefoonnummers:
Vanuit Nederland: 0800 – 82 12 460
Vanuit het buitenland: + 31 20 67 17 745
Rijd je een leaseauto via Van Gent Lease, neem dan contact op met de pechhulp via de volgende telefoonnummers:
Vanuit binnen- en buitenland: +31 318 88 60 88
Toyota Pechhulp is geldig wanneer je een standaard of compleet onderhoudspakket laat uitvoeren. Wanneer je budget onderhoud laat uitvoeren dan wordt er geen pechhulp service afgesloten.
De geldigheid loopt altijd tot de volgende onderhoudsbeurt (het kan natuurlijk zijn dat onderhoud eerder nodig is vanwege leeftijd of kilometerstand) en kan per model verschillen. Voor meer details en actuele voorwaarden van de pechhulp, kun je meer vinden op de website van Toyota!
Voor meer details over de hulpverlening en de actuele voorwaarden van het aangeboden hulppakket, kun je meer vinden op de website van Toyota! Met de Toyota pechhulp wordt het volgende voor je geregeld:
Je thuisreis of, afhankelijk van de afstand tot je woonplaats, een vervangende auto als de reparatie aan jouw Toyota langer dan een dag duurt;
Het transport van je auto naar de dichtstbijzijnde Toyota dealer;
Bij ziekte in het buitenland een chauffeur om je passagiers naar de geplande bestemming te brengen.
Ben je op vakantie en heb je pech onderweg? Dan wordt de auto naar de dichtstbijzijnde dealer gebracht. Dat betekent dat de reis niet direct voortgezet kan worden. Vervangend vervoer geldt alleen tijdens de reparatie.
Verder is pech aan een aanhangwagen of caravan ook uitgesloten. We adviseren je voordat je op reis gaat goed te kijken naar je reisverzekering en eventueel aanvullende dekking af te sluiten.