Het KCC: daar helpen wij u verder mee...

Geplaatst op 04 maart 2015 in Van Gent nieuws , Klanten , Zakelijk

Wanneer u ons belt hoort u geen keuzemenu maar krijgt u Brenda van Wijk aan de lijn. Haar directe collega’s Eveline van Gent en David Bruil plannen vervolgens direct uw werkplaatsafspraak voor u in.
Is uw auto bijna toe aan een nieuwe APK of onderhoudsbeurt en heeft u zelf nog geen contact gezocht? Dan bellen zij u tijdig op om de afspraak met u in te plannen.

Marcel van der Pijl, service adviseur in Veenendaal, vertelt: “doordat het KCC de telefoon beantwoordt, hebben wij meer rust om u te helpen . Dit is voor ons en de klanten erg plezierig.”

Pierre Gulikers, service adviseur in Ede, vult aan: “Hierdoor kunnen we meer tijd aan u besteden zodat u weer goed en snel uw weg kunt vervolgen.”
Wanneer u toch graag een specifieke collega wilt spreken dan verbinden we u natuurlijk met hem of haar door.

(Foto vlnr: Brenda van Wijk, David Bruil, Eveline van Gent)